Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Yvonne Admin

|
Geplaatst: 02 Jan 2009 12:39 Onderwerp: Neem je vrouw eens mee naar Ieper! |
|
|
De vrouwen kunnen nu ook eens mee en wel in dit nieuwe Bed and Breakfast annex schoonheids - welness instituut.
De mannen de slagvelden op en de vrouwen kunnen zich heerlijk laten verzorgen:
Quote: | welkom in ons schoonheids - welness instituut ! U komt binnen in een oase van rust. Het stijlvol 19e eeuws herenhuis is gelegen binnen de stadswallen en werd onlangs omgevormd tot een uniek wellnessconcept, geďnspireerd op de "zen-filosofie". Ons exclusief interieur in ingericht volgens de Feng-shui principes zodat je een positieve energie ervaart. WELKOM ! |
en
Quote: | Wij beschikken over 2 ruime studio's met zicht op de binnenkoer. Kamers beschikken over privé-ingang via het binnenplein.
Privé douche, toilet, wastafel, draadloos internet, tv, dvd, airco, frigobar, zithoek aanwezig.
Het ontbijt wordt op gelijk welk uur
op uw kamer geserveerd.
Prijs per nacht voor 2 personen incl. ontbijt : € 85
Vanaf 2 nachten : € 80 |
http://www.yoake-ieper.be/home.htm _________________ Met hart en ziel
De enige echte
https://twitter.com/ForumWO1 |
|
Naar boven |
|
 |
derwisj

|
|
Naar boven |
|
 |
Fritz Kempf Ere WikiMusketier
Geregistreerd op: 4-4-2006 Berichten: 10370 Woonplaats: Wipers (Ieper)
|
Geplaatst: 02 Jan 2009 18:25 Onderwerp: Re: Neem je vrouw eens mee naar Ieper! |
|
|
Yvonne @ 02 Jan 2009 12:39 schreef: | ]welkom in ons schoonheids - welness instituut ! U komt binnen in een oase van rust. Het stijlvol 19e eeuws herenhuis is gelegen binnen de stadswallen en werd onlangs omgevormd tot een uniek wellnessconcept, geďnspireerd op de "zen-filosofie". Ons exclusief interieur in ingericht volgens de Feng-shui principes zodat je een positieve energie ervaart. |
Zeeeer aantrekkelijk. Sinds wanneer heeft ieper een 19de eeuwe herenhuis binnen de stadswallen die gebruikt word als Bed and Breakfas?
Een replica mss wel, maar een 19de eeuwe herenhuis? De enige gebouwen die overeind bleven, was het oude Postkantoor en de woningen bij het station, waar de CWGC gelegen ligt. Meer niet. _________________ "Kennscht mi noch?" ~~~ Who is the real "Fritz Kempf"?
Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men
FHSW Wikia |
|
Naar boven |
|
 |
Piron
|
Geplaatst: 02 Jan 2009 18:31 Onderwerp: |
|
|
Met dit soort dingen lok ik mijn vrouw constant naar de Westhoek. Zo had onze laatste B&B bijvoorbeeld een buitenspa. |
|
Naar boven |
|
 |
Richard
|
Geplaatst: 02 Jan 2009 22:04 Onderwerp: |
|
|
De mijne wil alleen mee als ze er kan skieën of aan zee liggen. |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
Naar boven |
|
 |
Luc Klaps

|
Geplaatst: 02 Jan 2009 22:43 Onderwerp: |
|
|
...
Er rust geen zegen op een vrouw die reist en er rust geen zegen op een man die niet reist.
Joke.
... _________________ Herdenk ook onze Belgische gesneuvelden! |
|
Naar boven |
|
 |
Richard
|
Geplaatst: 02 Jan 2009 22:56 Onderwerp: |
|
|
Heb je het adres van die Joke voor me, Luc? |
|
Naar boven |
|
 |
Bud

|
Geplaatst: 03 Jan 2009 0:09 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de tip Yvonne, maar als we gaan wil ze hetzelfde zien als ik en hebben we gedrieën (ook de dochter (11) is inmiddels geďnfecteerd) "geen tijd" voor deze verwennerijen. Maar een bezoek aan één van de chocolateriën slaan we nimmer over  _________________ Exegi monumentum aere perennius, regalique situ pyramidum altius ... non omnis moriar
(Quintus Horatius Flachus, 23 a.D.) |
|
Naar boven |
|
 |
Yvonne Admin

|
|
Naar boven |
|
 |
Stuka
|
Geplaatst: 13 Jan 2009 20:36 Onderwerp: |
|
|
Er zijn er dus nog met een vrouw die maar niet begrijpt wat zo interessant is aan oorlog, met stukgeschoten soldaten, ellende en miserie.
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet goed, jongens en wetenschap of zoiets denk ik.
Niet dat ze mij mijn interesse niet gunt , maar ik ga liever alleen op stap dan iemand achter mij die niet geďnteresseerd is ; is voor iedereen plezanter.  _________________ Et alors ? (F. Mitterrand) |
|
Naar boven |
|
 |
Fixbayonetbunny
|
Geplaatst: 14 Jan 2009 11:24 Onderwerp: |
|
|
Dit topic kan worden uitgebreid tot "Neem uw kinderen eens mee"
Ik heb laats mijn 4 jarig zoontje meegenomen en, na een rondgang door Ieper e.o. patatten gegeten in het nieuwe patatrestaurant op het plein (weet even de naam niet meer) en daarna een uurtje of twee laten spelen in een groot springkussenpaleis in Oostnieuwkerke (20 minuten van Ieper). Echt een aanrader voor wie eens met de kleintjes op stap wil
Zo is groot en klein gelukkig.
Groet
Pat _________________ "War is the sum of all evil"
Thomas "Stonewall" Jackson 1861 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
Naar boven |
|
 |
Fixbayonetbunny
|
Geplaatst: 14 Jan 2009 11:54 Onderwerp: |
|
|
Omdat die over laatst werd vernieuwd. Het is toch niet het Kattenkwaad? [/quote]
Dat durf ik niet meer te zeggen. Het was een hele moderne tent en pas opgeleverd volgens mij. Terwijl je zat te eten werd er op de flatscreen een diavoorstelling gegeven van de verbouwing. Dus dat zal het wel geweest zijn. _________________ "War is the sum of all evil"
|
Naar boven |
|
 |
|
|
Naar boven |
|
 |
Fixbayonetbunny
|
Geplaatst: 14 Jan 2009 12:58 Onderwerp: |
|
|
sniper snoop @ 14 Jan 2009 11:55 schreef: | Waren de frieten lekker? |
Ik vond het alleszinds redelijk te doen. Maar ik ben dan ook geen fijnproever.
 _________________ "War is the sum of all evil"
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

Geregistreerd op: 8-4-2008 Berichten: 3977 Woonplaats: Turnhout (België)
|
Geplaatst: 14 Jan 2009 13:47 Onderwerp: |
|
|
Ik wou van de zomer in de café, annex museum onder de Lilsepoort ne spaghetti gaan eten, maar de uitbaatster zei dat haar echtgenoot overleden was en ze die niet meer serveerde.
Jammer want hij was overheerlijk. _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
Fixbayonetbunny
|
Geplaatst: 14 Jan 2009 14:13 Onderwerp: |
|
|
Ik ben ooit eens in Ieper (ca. 10 jaar geleden) tegen een kleine voedselvergiftiging opgelopen na het eten van een halfrauwe hamburger bij een friterie op het plein.
Sindsdien wat voorzichtig geworden met uit eten gaan maar sinds die tijd eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Jammer dat ik niet eerder wist van die spaghetti want dat had ik graag eens geproefd. _________________ "War is the sum of all evil"
|
Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 14 Jan 2009 14:18 Onderwerp: |
|
|
Fixbayonetbunny @ 14 Jan 2009 14:13 schreef: | Ik ben ooit eens in Ieper (ca. 10 jaar geleden) tegen een kleine voedselvergiftiging opgelopen na het eten van een halfrauwe hamburger bij een friterie op het plein.
Sindsdien wat voorzichtig geworden met uit eten gaan maar sinds die tijd eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Jammer dat ik niet eerder wist van die spaghetti want dat had ik graag eens geproefd. |
Er is maar 1 frituur op de Grote Markt, die een mens kan vergiftigen.
Niet bezoeken, of het word uw dood!  _________________ "Kennscht mi noch?" ~~~ Who is the real "Fritz Kempf"?
FHSW Wikia |
|
Naar boven |
|
 |
Fixbayonetbunny
|
Geplaatst: 14 Jan 2009 14:46 Onderwerp: |
|
|
Er is maar 1 frituur op de Grote Markt, die een mens kan vergiftigen.
Niet bezoeken, of het word uw dood! [/quote]
Welke is dat???????? Die tent waar ik onlangs heb gegeten en die zopas verbouwd werd? In dat geval zal ik niet lang meer te leven hebben vrees ik. Mocht ik binnenkort komen te overlijden, heeft er iemand op het forum interesse in mijn verzameling vierkante biljartballen of in mijn Zwitserse doedelzak?
Graag even de naam noemen Snaaip, dan kan ik daar na mijn ontslapen gaan rondspoken
Maar even serieus: ik heb ooit een rotte burger gegeten in een friterie die toen niet ver van het chocoladewinkeltje zat op het plein. Dat ik ook daar de naam niet meer van weet is waarschijnlijk een teken dat mijn hersenen aan het afsterven zijn  _________________ "War is the sum of all evil"
|
Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 14 Jan 2009 15:18 Onderwerp: |
|
|
Fixbayonetbunny @ 14 Jan 2009 14:46 schreef: | Maar even serieus: ik heb ooit een rotte burger gegeten in een friterie die toen niet ver van het chocoladewinkeltje zat op het plein. Dat ik ook daar de naam niet meer van weet is waarschijnlijk een teken dat mijn hersenen aan het afsterven zijn  |
Eeeeeeuh........................over welke winkel heb je het? Ieper is zeeeeer gekend om een markt vol met Leonidas Chocoladewinkels. Ik kan geen Chocola meer zien. Ze vragen zelfs aan mij waar men zelfgemaakte chocolade kan vinden. . Ik ga toch eens een lijstje met aanraders moeten opmaken. En ik vertel geen namen, omdat ik nogal gekend ben in Ieper. Ik wil geen problemen hebben met wat zaken. Ik hang niet graag het Kattekwaad uit.  _________________ "Kennscht mi noch?" ~~~ Who is the real "Fritz Kempf"?
FHSW Wikia |
|
Naar boven |
|
 |
Fixbayonetbunny
|
Geplaatst: 14 Jan 2009 16:17 Onderwerp: |
|
|
Eeeeeeuh........................over welke winkel heb je het? Ieper is zeeeeer gekend om een markt vol met Leonidas Chocoladewinkels. Ik kan geen Chocola meer zien. Ze vragen zelfs aan mij waar men zelfgemaakte chocolade kan vinden. . Ik ga toch eens een lijstje met aanraders moeten opmaken. En ik vertel geen namen, omdat ik nogal gekend ben in Ieper. Ik wil geen problemen hebben met wat zaken. Ik hang niet graag het Kattekwaad uit. [/quote]
Nou als ik mij goed herinner....het zat aan de kant van Het Kattekwaad maar dan meer richting de Meenseweg, naast het bon bon winkeltje
Het is al zolang geleden dat ik daar at en sindsdien eet ik ergens anders
Kan ook zijn dat de Salmonella van toen het geheugencentrum van mijn kaashoofdenbrein heeft aangetast  _________________ "War is the sum of all evil"
|
Naar boven |
|
 |
|
|
Naar boven |
|
 |
Stuka
|
Geplaatst: 14 Jan 2009 20:40 Onderwerp: |
|
|
Op 11 november ben ik 'Het Kattekwaad' binnengesprongen.
Jawadde, waren mij dat prijzen zeg !
Die Britten wisten van niet beter, maar met een kleintje had ik genoeg ;
direct geen honger meer. _________________ Et alors ? (F. Mitterrand) |
|
Naar boven |
|
 |
Eddy Geurtsen
|
Geplaatst: 14 Jan 2009 21:13 Onderwerp: |
|
|
Wij zijn op 11 november ook in "Het Kattekwaad" geweest en zagen de spare ribs op een afbeelding. We hebben die besteld in de veronderstelling dat de afbeelding wel "gefotoshopped" zou zijn. Groot was onze verbazing toen bleek dat de spare ribs ook in werkelijkheid aan weerszijden over het bord hingen! Het smaakte ons goed en over de prijs waren we best tevreden. Lekker pittig gekruid, daar kregen we wel dorst van!
Groeten, Eddy |
|
Naar boven |
|
 |
vetje
|
Geplaatst: 15 Jan 2009 7:38 Onderwerp: |
|
|
Eddy Geurtsen @ 14 Jan 2009 21:13 schreef: | Wij zijn op 11 november ook in "Het Kattekwaad" geweest en zagen de spare ribs op een afbeelding. We hebben die besteld in de veronderstelling dat de afbeelding wel "gefotoshopped" zou zijn. Groot was onze verbazing toen bleek dat de spare ribs ook in werkelijkheid aan weerszijden over het bord hingen! Het smaakte ons goed en over de prijs waren we best tevreden. Lekker pittig gekruid, daar kregen we wel dorst van!
Groeten, Eddy |
Ook alleen maar positief over dat frietkot hier  |
|
Naar boven |
|
 |
Fixbayonetbunny
|
Geplaatst: 15 Jan 2009 11:23 Onderwerp: |
|
|
vetje @ 15 Jan 2009 7:38 schreef: | Eddy Geurtsen @ 14 Jan 2009 21:13 schreef: | Wij zijn op 11 november ook in "Het Kattekwaad" geweest en zagen de spare ribs op een afbeelding. We hebben die besteld in de veronderstelling dat de afbeelding wel "gefotoshopped" zou zijn. Groot was onze verbazing toen bleek dat de spare ribs ook in werkelijkheid aan weerszijden over het bord hingen! Het smaakte ons goed en over de prijs waren we best tevreden. Lekker pittig gekruid, daar kregen we wel dorst van!
Groeten, Eddy |
Ook alleen maar positief over dat frietkot hier  |
Ik vond het ook zeler niet verkeerd. Er zijn betere maar slechtere ook. _________________ "War is the sum of all evil"
|
Naar boven |
|
 |
Hamsmoeltje

|
Geplaatst: 28 Sep 2010 10:08 Onderwerp: |
|
|
Kleine friet met stoofvlees! Da Bomb!! |
|