Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Unterhund

|
Geplaatst: 10 Okt 2015 16:58 Onderwerp: Clausewitz Spezial: Verdun |
|
|
http://ecx.images-amazon.com/images/I/91cE6ukV8fL.jpg
Zoals de titel al zegt: een speciale uitgave van Clausewitz over Verdun. Normaal richt dit blad zich meer op de Tweede Wereldoorlog, met af en toe wat artikelen over WW1 en andere oorlogen/veldslagen . Deze keer helemaal gericht op de Slag bij Verdun. Niet alleen de technische en strategische info, maar ook de historische betekenis van Verdun. Prijs: 9,90 (maar kan duurder zijn vanwege import).
Bevatte ook reclame voor een 12-delige uitgave "Die zwölf Geheimnisse des Ersten Weltkrieges". Doet me denken aan de 'Eerste Wereldoorlog herdacht'-box van Gary Sheffield. Eerste deel 4,95, daarna 29,95. Je kunt wel inschrijven waarbij ze 19,95 zouden kosten. Maar het lijkt me sowieso een prijzige affaire. Daar doen extraatjes als een spel kaarten echt niet aan af. (Misschien zelfs 'made in Belgium' ) _________________ Ik heb liever paard in m'n gehaktbal, dan een ezel in mijn regering. |
|
Naar boven |
|
 |
Eric '14-'18

Geregistreerd op: 19-11-2010 Berichten: 2592 Woonplaats: in een oude Hanzestad
|
Geplaatst: 10 Okt 2015 17:42 Onderwerp: |
|
|
Hier stond het ook al, alleen misschien niet erg duidelijk
http://forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=33171 _________________ In a foreign field he lay. Lonely soldier, unknown grave. On his dying words he prays. Tell the world of Paschendale.
lyrics: Iron Maiden |
|
Naar boven |
|
 |
Philippe Vandeweege
|
Geplaatst: 11 Okt 2015 8:22 Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Komt op bijna 18 euro wanneer het in je bus valt.
Nogal duur vind ik vooral daar het bijna zeker over,ik zeg maar,95% herkauwde kost zal gaan.
Indien werkelijk relevant,maar dat weten we dus niet,kan het zijn centjes misschien waard zijn.
Groeten.Philippe |
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

Geregistreerd op: 8-4-2008 Berichten: 3889 Woonplaats: Turnhout (België)
|
Geplaatst: 11 Okt 2015 10:21 Onderwerp: Re: Clausewitz Spezial: Verdun |
|
|
Unterhund @ 10 Okt 2015 16:58 schreef: | Daar doen extraatjes als een spel kaarten echt niet aan af. (Misschien zelfs 'made in Belgium' ) |
Waarschijnlijk gedrukt in Turnhout, de "wereldhoofdstad van de speelkaart".  _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
Duiker
|
Geplaatst: 11 Okt 2015 17:29 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het blad besteld en kreeg het binnen een week in de bus.
Was hier in Frankrijk niet te koop.
Zit keurig een rekening bij totaal kosten euro 14,80.
Groeten, Anton _________________ Sit Mare Securum
Ter herinnering; Private Andrew C. Delorie, Private William L. Delorie, Major Franciscus Delorie. |
|
Naar boven |
|
 |
Unterhund

|
Geplaatst: 11 Okt 2015 20:39 Onderwerp: |
|
|
Voor mij was het ook 'maar' €1,50 meer ... _________________ Ik heb liever paard in m'n gehaktbal, dan een ezel in mijn regering. |
|
Naar boven |
|
 |
|