Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

stelling van amsterdam

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Nederland tijdens WO1 Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jan-anton

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2008 21:38    Onderwerp: stelling van amsterdam Reageer met quote

dag
ik ben bezig met een afstudeerscriptie over de Stelling van Amsterdam. Mijn vraag luidt of de stelling heeft bijgedragen aan de neutraliteit van nederland c.q. de beslissing van de Duitse legerleiding om Nederland niet te betrekken bij de aanval op Frankrijk. Ik ben bekend met de Duitse spionagepogingen om de sterkte van de stelling te onderzoeken.
Kan ťťn van de deskundigen mij misschien verder helpen? ook verwijzingen naar literatuur zijn welkom

jan-anton den rooijen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Nederland tijdens WO1 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: